Sunday, July 4, 2010

Ялалт!

Тэгэхээр өчигдөр оройн тоглолт Spain , Paraguay хоёрын хооронд гоал багатай ч сонирхолтой тоглолт байлаа. Би ч сурснаараа Spain аа л дэмжлээ, магадгүй Spain дэмжсэний минь хэрээр азтай байх ч юм билүү.

Тоглолт яахын аргагүй эрч хүчээр дүүрэн сайхан байсан. Би сандалныхаа үзүүр дээр шахуу, ухасхийхэд бэлэн суусаар л байсан :) [well not really, i was on my bed]. Гэхдээ л хүч тэнцүү байсан хэвээр! Эхний хагас ганцхан миний санааг зовоосонгүй олон Spain ий дэмжигчдэд хэцүү байсан илт биз, учир нь тэд санаанд хүргэсэн сайхан довтолгоо хийж чадаагүй.

2р хагас эхлээд цус харвуулчих шахам эрсдэлтэй алхмуудыг гаргаж байсан, яасан гэсэн Pique 16ын дотор байж боломгүй гэмээр сонин алдаа гаргалаа, шүүгч ч үүнийг анзаарч 11 метрийн торгуулын цохилтыг Paraguay н талд заав. Гэсэн хэдий ч Casillas багын ахлагч ямар бдгыг тэнд харуулсан, тэр зөв талд таан үсрэн бөмбөгийг тэр дор нь барих нь тэр.

Яаг энэ бүхний дараа бүх зүйл орвонгоороо эргэсэн Spain ы талд Penalty өгөв. Тайвширч ядаж байсан миний зүрх бүр илүү хүчтэй цохиллоо! Alonso цохилт гүйцэтгэн аргагүй чадвар заан гоал оруулсан хэдий боловч талбайн шүүгч нөгөө шүглээ үлээв, бодуул алдаа биз гоалыг тооцсонгүээ, Дахин цохиулхаар болон Alonso дахин цохилөөө. Тгсэн юу вээээ би бүр яаг OHHH MYYY ГООООШ! Яаг тэр 3 минут л энэ тоглолтын хамгийн хамгийн мөч байсан.
David Villa минь харин гоал оруулж нэг тайвшруулсандаа :). David Villa 5 гоалтай мэргэн буучдын жагсаалтыг тэргүүлж байгаа SOO HaiPi!

Би одоо алтан жаал Torres оо л бөмбөг хаалганд оруулхыг хармаар бна. Энэ дэлхийн аварга эхлээд нэг ч гоал хийсэнгү, энэ үстэй нь л холбоотой тариулсан нь шал дэмий хэрэг болсын, болдог бол үсээ хурдан ургуул гэж л хэлмээр бна. :P


эндээс хэлэхэд бол Spain маань муу тоглоогүй гэж өөрийгөө тайвшруулж суунада, згр л Paraguay сайн хамгаалсан.

And so here are some photos of the match
Victoryyyyy!

No comments:

Post a Comment